مبنا رایانه کیان

شرکت مبنا رایانه کیان

مبنا رایانه کیان

شرکت مبنا رایانه کیان

  • ۰
  • ۰

تاثیر ویدئووال

از زمان معرفی آن در دهه‌ها پیش، فناوری ویدئووال تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه انتقال اطلاعات در طیف گسترده‌ای از محیط‌های رویداد گذاشته است. انواع فن آوری های ویدئو وال اکنون در کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، محیط های آموزشی و موارد دیگر استفاده می شود.

عدم درک اهداف تجاری استفاده از ویدئووال

قبل از اجرای هر گونه پیاده سازی بصری، هماهنگ کننده فناوری باید اهداف تجاری مرتبط با این استراتژی را در نظر بگیرد. چگونه یک ویدیو وال پیام شما را در مقایسه با تبلیغاتی که در حال حاضر انجام می دهید بهبود می بخشد و تبلیغ می کند؟ به عنوان مثال، در یک محیط رویداد، videowall برای نمایش محتوای حامیان رویداد، هدایت شرکت کنندگان به مناطق مختلف محل برگزاری و سرگرم نگه داشتن مهمانان با تصاویری جذاب، از جمله موارد دیگر، بسیار مفید است.

عدم درک فضا

حتی قبل از در نظر گرفتن اجرای یک ویدیو وال، ضروری است که فضایی را که اشغال خواهید کرد، درک کنید. این عوامل در هنگام تعیین اندازه مناسب، روشنایی، گام پیکسل، وضوح و توان مورد نیاز دیوار ویدئویی که اجاره یا خریداری می کنید، وارد عمل می شوند. همچنین، سایر عناصر موجود در فضا را در نظر بگیرید – اگر برای یک نمایشگاه تجاری راه‌اندازی می‌کنید و فقط یک غرفه کوچک دارید، یک ویدیو وال بزرگ ممکن است برای شرکت‌کنندگان غالب باشد و پیام اصلی شما را کاهش دهد.

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید.

  • ۰۰/۱۰/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی